20 de maig del 2013

Fira Scrap + Sitges (1a part)

Ja som dilluns, això vol dir que la Fira Scrap + Sitges ja s'ha acabat després de tant esperar aquest dia!! Jo hi vaig anar ahir diumenge. Al matí vaig fer un taller d'Art Journal i després a veure els expositors i sí, a comprar una miqueta! M'ho vaig passar d'allò més bé; només havia dormit 3 hores perquè el dia anterior havia estat de celebració (l'equip de futbol del qual sóc delegada, l'Ascó, havia quedat campió de Primera Catalana i aconseguit l'ascens a Tercera Divisió), i el tren per anar a Sitges sortia molt aviat, però va valer la pena. 

Després del taller, a fer un tomb pels expositors (hi havia moltíssima gent). Em vaig comprar la bossa i una xapa de la Fira i després vaig comprar algunes coses que us ensenyaré demà. 

Ya es lunes, eso significa que la Fira Scrap + Sitges ya se ha terminado después de tanto esperar!! Yo fui en domingo. Por la mañana hice un taller de Art Journal y después di una vuelta por los expositores, y sí, a comprar unas cositas! Me lo pasé muy bien; sólo había dormido 3 horas porque la noche anterior estaba de celebración (el equipo de futbol del cual soy delegada, el Ascó, había quedado campeón de Primera Catalana y conseguido el ascenso a Tercera División), y el tren para ir a Sitges salia muy pronto, pero valió la pena.

Después del taller, a dar una vuelta por los expositores (había muchísima gente). Me compré la bolsa y una chapa de la Feria y después algunas cositas dentro que mañana os enseñaré.




Algunes instantànies del taller:


Pel matí, com us he dit, vaig fer un taller amb l'Alícia de Collage de Memòries sobre l'iniciació a l'Art Journaling, i m'ho vaig passar pipa! Van ser tres hores de diversió però també d'aprendre moltes coses i diverses tècniques. Gràcies per aquest taller Alícia!

Por la mañana, como os he dicho, hice un taller con Alícia de Collage de Memòries sobre la iniciación al Art Journaling, y me lo pasé muy muy bien! Fueron tres horas de diversión pero también aprendí un montón de cosas y varias técnicas. Gracias por el taller Alícia!







Felicito també a les organitzadores d'aquesta Fira i que segueixen amb aquesta empenta per organitzar-ne moltes més!!!

Felicitar también a las organizadoras de esta Feria y que sigan con las mismas ganas para organizar muchas más!!!

4 comentaris:

  1. Jo també vaig estar el diumenge al matí i la veritat em pensaba que sería mes grand i amb mes paradetes. Al album és molt "xulu". Petons.

    ResponElimina
  2. Estàvem tan a prop i no ens vam adonar ...!! Molt bonica crònica, la veritat és que el lloc era preciós i tot va estar de meravella!! Petonets.

    ResponElimina
  3. Una crònica molt maca !!! Et vaig veure quan vaig saludar a l'Alícia, i estàveu molt enfeinades ;-). El lloc era una meravella !!!!

    Petonets i felicitats a l'equip !!!

    ResponElimina
  4. ohhh quina crònica!!!! moltes gracies per assistir i m'alegro que ho passessis tan bé!!!

    ResponElimina

Gràcies pel teu comentari!!!
Gracias por tu comentario!!!